Cvičebný plán

26. března 2012 v 22:01 | Dí |  Vitality | zdravší život
Ako som včera písala, dnes plním. Potrebujem už začať cvičiť, ale zistila som, že moja kondička už nie je to čo bývala, takže začnem síce zľahka, ale účine. Potom však začnem pridávať. Tu je predbežný plán. Inak mala by som začať pridávať nejaké cviky na určité partie, ale v škole nás momentálne mučia:/ Jop a váha ide krásne dole. Mala by som mať 73,3kg, takže zatiaľ spokojná!;)
Pondelok: posilovací tréning ( nohy)
Utorok: kondičný tréning (tancovanie)
Streda: posilovací tréning ( zadok a brucho)
Štvrtok: kondičný tréning (zumba)
Piatok: posilovací tréning ( boky a ruky)
Sobota: kondičný tréning ( beh)
Samozrejme každé apoň pol hodiny, to je minimum, keď tak dajte vedieť akopokračujete, teda tí čo so mnou chudnete!:) Samozrejme keď sa mi upraví konička, tak pokročím, kto na tom jeešte horšie ako ja, tak nechsa drží tohto plánu, až po kým sa nebude cítiť na to postúpiť ďalej:)
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Annie* Annie* | Web | 28. března 2012 v 7:42 | Reagovat

už aj mne sa podarilo niečo málo zhodiť.. ale pomaly ďalej zájdeš, či? :D inak na tej fotke je strašne zlatý! :D ani sa ti nedivým, že takým tempom si začala :D a tá sobota musela byť fakt skvelá :)

2 Julčá Julčá | E-mail | Web | 28. března 2012 v 11:03 | Reagovat

ách jo! ja by som práveže potrebovala pribrať! :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
©2011-2012 » perfect-live.blog.cz « your best site bout fashion etc.